کیلین مورفی، نقش شخصیت منفی در بازی Far Cry 7 را ایفا میکند

طبق گفته‌های لیکر j0nathan – که قبلاً نیز جزئیاتی از یوبی‌سافت را با دقت فاش کرده بود، از جمله گزارش‌های دقیقی درباره Assassin’s Creed Mirage پیش از انتشار – کیلین مورفی ممکن است به پیروی از مایکل ماندو از سریال Better Call Saul و جیانکارلو اسپوزیتو از Breaking Bad، نقش اصلی منفی در این بازی ماجراجویی جهان‌باز را ایفا کند.

در یک توییت معماگونه که در ساب‌ردیت Gaming Leaks and Rumours منتشر شد، j0nathan تصویری از مورفی، دینامیتی با شمارش معکوس 72 ساعته، یک خرچنگ، و عدد “7” را به اشتراک گذاشت.

این در ماه سپتامبر 2023 بود که شایعاتی مبنی بر اینکه Far Cry 7 با کدنام Project Blackbird دارای داستانی “غیرخطی” است که حول محور ربوده شدن خانواده قهرمان بازی می‌چرخد و باید طی 72 ساعت درون بازی – معادل 24 ساعت در زمان واقعی – به پایان برسد، آغاز شد.

به همین دلیل، عدد “7” و شمارش معکوس 72 ساعته باعث شد که طرفداران بلافاصله گمان کنند که اظهار نظر j0nathan به نسخه بعدی سری Far Cry اشاره دارد.

بدون تأیید رسمی – یوبی‌سافت حتی تأیید نکرده که Far Cry 7 در راه است، چه برسد به اعلام بازیگران – تنها چیزی که فعلاً می‌توانیم بگوییم این است که این را به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم، به‌خصوص وقتی که از j0nathan خواسته شد تا روشن کند که آیا کیلین مورفی در بازی حضور خواهد داشت یا شخصیت منفی اصلی با نام مورفی شناخته می‌شود، او تنها پاسخ داد: “همه چیز در حال گرم شدن است”. پس هر طور که می‌خواهید برداشت کنید.

در کنار Far Cry 7، احتمالاً یوبی‌سافت در حال توسعه یک بازی چندنفره مستقل Far Cry نیز هست.

به‌روزرسانی 21 آوریل 2024: j0nathan توضیح داد که تصویر کیلین مورفی که در تیزر رمزآلود خود استفاده کرده، به معنای حضور مورفی در بازی نیست.

لیک‌کننده گفت: “توجه: من هرگز نگفتم که کیلین مورفی قرار است در بازی باشد. این تصویر معنای دیگری دارد.

منبع : eurogamer